Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, December 14, 2010

Menjulang kemenangan

Views
Pada permulaannya..
Kita akan sering dalam kekalahan..
Bak kata org,suatu hari nanti..
Kemenangan akan menjadi milik kita..

Itulah  yg berlaku dlm hidup aku skrg nie..
Permulaannya penuh dengan suka dan duka..
Dan akhirnya bertemu dengan kemenangan yg amat ternilai..
Hingga tiada siapa yg dpt gambarkannya..

Masa berganti masa..
Perubahan demi perubahan..
Tiap detik ku lalui dgn nyata..
Penuh dgn perasaan yg mengelirukan..

Alhamdulillah..
Aku dpt melauinya dgn tabah..
Walaupn kdg2 dihambat dgn perasaan bersalah..
Itu tak akan membuatkan aku mengalah..

Jadi kemenangan ini bkn senang utk ku julang..
Begitu juga dgn keputusan yg akn ku ungkapkan..
Kerna aku akan tanam semuanya agar tak berulang..
Hingga tiada sekelumit pun diingatkan..

Moga perkara sebaik ini akan berkekalan..
Walaupn satu hari nanti sesuatu akan t’jd tanpa aku sangkakan..
Aku akan sentiasa b’sedia,mcm lagu yg dinyanyikan oleh timbaland feat kate perry..
I'll never be the same if we ever meet again..

No comments: