Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Monday, February 4, 2013

Target 2013

Views

Assalammualaikum semua. Apa khabar? Diharapkan semuanya dalan keadaan sihat2 belaka la hendaknya.

Welcome februari,satu2nya bulan yang tak akan cukup harinya dan penuh keunikannya. Yela,siapa yang lahir 29feb memang akan lambat sambut birthday. Terasa sangat masa tu berlalu dengan cepat dan kita kena pandai kejar masa sebab masa tak akan menunggu kita.

Okey,actually topik ni dah banyak kali aku munculkan dalam tiap entri aku ni. Erm boleh dikatakan banyak juga la kan,apa lagi kalau bukan bab penulisan aku ni. Aku rasa dah lama sangat aku tak keluarkan cerpen baru jadi untuk tahun ni aku nak jadikan tahun menulis untuk aku. Dalam masa aktif blog,aku pun nak aktif menulis. Cerita dah siapa cuma tunggu nak repair sikit je.

Novel dah start buat tapiii..tak jadi! (dengan nada tension ye). Tajuk pun aku tak dapat lagi. Aku selalu imaginasi tapi susah sangat aku nak luahkan dalam bentuk penulisan. Dalam kepala otak ni best je jalan ceritanya pastu ambil buku dan pen,baru nak start tulis..


.....

....

....

....


....



..Okey,aku blurr..

Sedihkan? Tapi takpe,aku akan cuba sedaya upaya untuk siapkan jugak..InsyaAllah..

p/s: rindu nak pergi laut..ehh tiba2 je ye tau..huhu!

No comments: