Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Saturday, June 16, 2012

Berita Gembira

Views
 



Selamat Pagi Semua!!




Tengah2 aku busy nak kemas bilik sambil mengadap lappy aku yang comel ni, korang baca la kejap iklan kat atas ni. Haa kalau dah baca  tu apa lagi, korang pergi la set alarm korang tu pada tarikh yang dipaparkan tu. Datang tau, jangan tak datang..hehe

Alhamdulillah, segala penat lelah semua orang yang terlibat secara langsung dan tidak langsung akan berakhir tak lama lagi. Dalam situasi ni jugak ada scene kelam-kabut tu tapi harap2 dapat la diselesaikan secepat mungkin. Aku salah seorang AJK ni pun berdebar dan kecut perut jugak la kan, lebih2 lagi ni event pertama kali yang aku buat dengan kerjasama pihak sekolah.

So siapa yang ada kat area kedah ataupun area pendang, tanah merah, tokai, tobiar, kubur panjang..pakat2 mai tengok ceramah yang kami lancarkan ni. Kalau berjaya InsyaAllah pasti ceramah sebegini akan di langsungkan sekali lagi. Mana nak tahu kan rezeki......

Akhir kata dari aku, kalau korang boleh penuhkan tempat bila artis buat konsert apa salahnya kalau korang penuhkan tempat untuk ceramah ni.Lebih2 lagi majlis ilmu macam ni, rugi kalau korang tak pergi. Ilmu itu sentiasa la kita walau dimana pun kita ada....

p/s : Ingatkan jadi la IM Asyraf join ceramah ni tapi tak boleh la plak..mungkin bukan rezeki aku kot..hehe

No comments: