Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Saturday, March 26, 2011

kehidupan yg lebh b'makna

Views
    mgkn bg sesetgh org,tak sgka akan memiliki kehidupan yg sempurna dlm usia yg muda..
begitu juga dgn aku..sukar utk aku pcya krna ianya terhasil dr titik peluh aku sendiri..
wlaupun apa yg aku kecapi wktu ini hanyalah sederhana tapi..
aku amat bersyukur dgn kurniaan-Nya..

                  


   bkn seng nk dpt semua tue dlm sekelip mata..    
   bila pandangan aku melihat kesenangan org lain membuatkn aku t'pkr..
   mcm mana diorang leh senang mcm tu je..pdhal bkn wt apa pn..     
   rsanye kje pn mcm aku jgk...hurmmm...????   








Pape pn,aku akan bekerja keras utk merealisasikan apa yg aku nak selama ni..wlaupun aku tahu,ianya tak la semudah yg di sgka kan..
biarlah bersusah payah dahulu,bersenang kemudian..
tiap usaha dan titik peluh yg dikeluarkan..
pasti hasilnya akan memuaskan ati kita sendiri..




dan akhir sekali,aku tak akan lupa kpd penyumbg kejayaan aku itu..
kata-kata syukur akan slalu ku ungkapkan..
tanda terima kasih atas pemberian-Nya...
Alhamdulillah,syukur....
Post a Comment