Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Wednesday, March 9, 2011

mimpi atau realiti

Views


sbnrnye skrg ni mcm2 bnda aku nk buat
buat itu la,buat ini la
smpaikan aku xtahu nk buat yg mana satu
nmpk sgt tamak kn..huhu

aku kagum dgn sorang member aku nie
dia ni boleh dikira dh berjaya la
smpaikn dia leh jejakkan kaki dia ke luar negara
wlaupun bajet murah je
tp bukan seng bg orang mcm aku nie nk smpai kt sna
pape pun aku tumpg hepi la dgn kejayaan dia tue

so berbalik pd crite aku
erm mmg minat aku utk melanc0ng
xksh la kt mn pun
dlm malaysia pun cukup la kan
sbb skrg ni kat negara luar tue dh mcm2 jd
so yang mn selamat jela aku dahulukan..hehe

pape pun aku mmg mengharapkan bnda nie jd kenyataan
wlaupun ianya agak mustahil utk aku realisasikannye
tp dgn semangat yg kuat dan gigih
insyaAllah,dgn izin tuhan
akan aku usaha kan agar apa yg di impikan 
akan menjd suatu realiti
chaiy0k!!!
Post a Comment