Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Friday, January 20, 2012

Terkejut!!

Views
Hari ini mungkin hari sedih bagi aku apabila banyak berita sedih yang menimpa aku hari ini. Berita tentang pekahwinan antara Ally iskandar dan Farah lee amat mengecewakan aku (eeiii gatalnye aku). Actually, aku gurau je..hehe..Walaupun pernah kecewa dengan Ashraf muslim tapi takpe la kan, moga2 Ally sentiasa bahagia bersama isteri..(jeles gitu..huhu)..ameen...

3-0? Biar Betik!! Kekalahan pasukan kedah pada malam ni amat mengecewakan aku. Aku tahu pasukan kedah boleh buat lebih dari itu. Dorang ada peluang untuk jaringkan gol tapi ada je halangannye (ala sebab ada si khairul fahmi tu). Aku rasa kedah takde peluang untuk menang lagi tapi aku tahu, kedah boleh. Game malam ni pun agak panas skit bila tercetus sedikit pergaduhan. Erm siap ada main sepak2 kan..tak elok main macam tu tau..pape pun, kedah usaha lagi ok!!

Innalillah...Aku nak ucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Izwan Pilus yang telah meninggal dunia pada pukul 6.45ptg tadi. Terkejut jugak bila akak aku tiba2 jerit pastu cakap yang Izwan Pilus dah meninggal. Sedih jugak sebab aku minat dengan Izwan. Suara dia sedap sangat tapi nak buat macam mana kan, Allah lebih sayangkan dia. Moga rohnye dicucuri rahmat..Al-Fatihah..

p/s : yang penting kekasih ku, badrol bahtiar dah berusaha jaringkan ok..hahaha!!
Post a Comment