Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Monday, February 28, 2011

semangat..dimanakah dikau??

Views
hari ni t'gerak hati aku nak mengarang dlm blog nie..
dua, tiga menjak ni aku dh mula hilang semangat..
xtau kenapa..pdhal sblm ni pnye la b'kobar2..
semuanya hampeh belako..huhu
aku bru sedar, ada kekurangan dalam hidup aku nie..
klu nk bezakan hidup aku yg sekarang ni dengan dulu..
aku rasa hidup aku yang dulu lagi bez..kenapa??
sbb ada seseorang ke?? erm xkot...
sbb time tu aku ada kawan..kawan yang baik sangat..
aku rasa kehilangan tp nak wt mcm mana..
persahabatan tu xleh nk diteruskan..
kenapa tiba2 je aku terpikir psl bnda tue..
bak kata orang,bukan senang nak cari kawan yg boleh memahami kita ni..
sampai bila2 pun aku tak akan dapat kawan macam tu lagi..
sedey..:'(
Post a Comment