Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Friday, February 18, 2011

mi$$..

Views
lma gk ek aku xupdate aku pnye bl0g nie..
tetiba rsa rindu plak..(sbnrnye bru ada msa)..
dlm msa t'dkt ni xde cite bez pn yg aku nk cite..
juz nk gtau kehidupan aku akn berubah tak lama lagi..
so aku mmg kna berusaha keras lagi utk menjamin msa depan aku..
bnda lain or bnda yg tak penting tu aku letak ke tepi dl..
ataupn aku simpan dlm tabung dl..if diperlukan baru la aku pecahkan tabung tue..hehe


aku pn dh xnk pkr hal yg remeh temeh sbb rsa buang msa sgt..
kali ni,aku btl2 tumpu pd kehidupan aku je..
xksh la ada org nk trasa ngn aku ke apa ke..lantak ko la kn..
asalkan hidup aku bhgia..huhu


dlm msa t'dkt ni aku xde rsa tension pn..
relax suda..
wtpe nk peningkan kepala..
sbnrnye ada gk bnda yg menganggu fikiran aku sejak dua menjak ni..
tapi xnk la ikotkn sgt ati tue..
aku biarkan je..apa nk jd,jd la..
aku terima ngn ati t'buka..
kdg2 rsa buat kptsn slh n kdg2 rsa nyesal pn ada..
so mcm mn tu..??



..bak kata orang, biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya..
..the end..                                        
 



Post a Comment