Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Tuesday, November 16, 2010

..suratan @ kebetulan..

Views
perkenalan yg tidak disgka..
dari ikatan persahabatan..
membuahkan bibit-bibit cinta..
adakah ini suratan atau kebetulan..??

ya,dia sudah berpunya..
tapi kenapa aku masih lagi bertahan..
mengharapkan cinta drpd dia..??
argghhh sakit yg tak dapat di tahan..

sentiasa diberi harapan..tapi..

adakah dia tahu..aku mendambakannya..
adakah dia tahu..aku benar-benar ikhlas..
adakah dia tahu..aku sentiasa memikirkannya..
adakah dia tahu........

bilakah perkara ini akan berakhir..
kerna aku masih mencari dimana noktahnya..
kecewa..kecewa..kecewa..
itu sahaja balasan yang akan aku trima..

suratan atau kebetulan..??
dengarkanlah lagu tue..
jika benar ianya suratan..
pastinya dia akan menjadi milik ku..
tapi jika hnya kebetulan..
mgkn tuhan ingin menguji ku..


                            

             ..cOrEtaN bUaT sAhAbAt Ku..
          p/s : sbnrnya aku dh xsuka dgr lagu suratan atau kebetulan tue..
               memori pahit yang akan aku lupa buat selama-lamanya..

2 comments:

M.O.N.E said...

dear kakyan...ne coretan utk aku ka..hheheee..sdey laa..hopehope n hope..aku hnya mampu berserah

Unknown said...

yes,4 u my dear mone..hehe..jgn t'lalu ada hope sgt..nnt ang gk yg ssh tau..:)