Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Monday, February 28, 2011

semangat..dimanakah dikau??

Views
hari ni t'gerak hati aku nak mengarang dlm blog nie..
dua, tiga menjak ni aku dh mula hilang semangat..
xtau kenapa..pdhal sblm ni pnye la b'kobar2..
semuanya hampeh belako..huhu
aku bru sedar, ada kekurangan dalam hidup aku nie..
klu nk bezakan hidup aku yg sekarang ni dengan dulu..
aku rasa hidup aku yang dulu lagi bez..kenapa??
sbb ada seseorang ke?? erm xkot...
sbb time tu aku ada kawan..kawan yang baik sangat..
aku rasa kehilangan tp nak wt mcm mana..
persahabatan tu xleh nk diteruskan..
kenapa tiba2 je aku terpikir psl bnda tue..
bak kata orang,bukan senang nak cari kawan yg boleh memahami kita ni..
sampai bila2 pun aku tak akan dapat kawan macam tu lagi..
sedey..:'(

Friday, February 18, 2011

mi$$..

Views
lma gk ek aku xupdate aku pnye bl0g nie..
tetiba rsa rindu plak..(sbnrnye bru ada msa)..
dlm msa t'dkt ni xde cite bez pn yg aku nk cite..
juz nk gtau kehidupan aku akn berubah tak lama lagi..
so aku mmg kna berusaha keras lagi utk menjamin msa depan aku..
bnda lain or bnda yg tak penting tu aku letak ke tepi dl..
ataupn aku simpan dlm tabung dl..if diperlukan baru la aku pecahkan tabung tue..hehe


aku pn dh xnk pkr hal yg remeh temeh sbb rsa buang msa sgt..
kali ni,aku btl2 tumpu pd kehidupan aku je..
xksh la ada org nk trasa ngn aku ke apa ke..lantak ko la kn..
asalkan hidup aku bhgia..huhu


dlm msa t'dkt ni aku xde rsa tension pn..
relax suda..
wtpe nk peningkan kepala..
sbnrnye ada gk bnda yg menganggu fikiran aku sejak dua menjak ni..
tapi xnk la ikotkn sgt ati tue..
aku biarkan je..apa nk jd,jd la..
aku terima ngn ati t'buka..
kdg2 rsa buat kptsn slh n kdg2 rsa nyesal pn ada..
so mcm mn tu..??



..bak kata orang, biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya..
..the end..