Link Exchange

ikot..jangan tak ikot

Google+ Followers

Sunday, November 21, 2010

karanganku..huhu

Views
arini tepat kul8 mlm persamaan 21 nov 2010,aku meredah mlm keseorangan tanpa teman,xthu mn harus dituju.ke kiri slh & ke kanan pn slh,serba xkena la..tension aku..!!


aku trskan perjalanan dan mengabaikan kekeliruan yg sedang mencengkam kepala otak aku nie.rsa mcm moto aku ni xbergerak lgsg sbb aku wk moto ni ngn kelajuan yg amat rendah..rsanye bdk2 yg nek basikal pn leh potong aku..huhu..aku mengalihkan pandangan ke langit,memandang tepat ke arah bulan yg penuh ngn sinaran cahaya..huishh lajunye wk kete,nk kejar apa pn xtau..cri nahas btoi la mamat ni,tau la nek kete pn tp agk2 r..nk layan perasaan kjp pn ada je yg kacau..huh!


sbnrnye dh lma aku xpkrkn bnda nie tp ntah npe tiba2 je bnda ni muncul blk dlm kepala otak aku nie.mmg dh cuba buang bnda tu jauh2 tp makin slalu plak bnda ni menjengah dlm kotak fikiran aku,xtau mcm mn nk hentikan bnda ni..aku dh cuba sedaya upaya utk buang semuanye tp..haishhhh


bila dh jd mcm nie,aku xtau nk cite ngn sape sbb sume org xtau psl hal nie,last2 aku gk yg ter0k..hurm aku je ke yg slalu pkr psl bnda nie..(***..??) sadis btoi la..xpnh aku rsa ter0k mcm ni..kali p'tama wktu time skolah jela lps tu aku ok je..aku rsa ni la yg paling terok yg xpnh aku rsa slama nie..


"sudah la tue azean musfirah oiiii..xyh la dk layan prasaan tu sgt,jd la matang skit.bkn bdk2 kecik lg asyik nk mengada2 jerk kjenye kn..huh! jgn la pentingkan dri tue,pkr la psl org len gk..asyik nk jga prasaan awk tu je,prasaan org len awk xnk jga ke..ingt la dri tue skit ekk,jgn nk lupe dri plak..jgn disbbkan hal kecik awk nk besarkan..bak kata org,jgn disbbkan nila setitik rosak susu sebelanga..phm x!!!"



Saturday, November 20, 2010

..Hmm..

Views
masa demi masa..
ku lalui penuh dengan rasa..
sedih dan gembira..
sudah cukupkah aku bahagia..??

ntah la,soalan itu sering sahaja dibiarkan tanpa jawapan..
adakah benar-benar tiada jawapan atau hanya sekadar tidak ambil peduli..
hmm bak kata org,biarlah masa yang menentukannya..
tanpa berusaha sedikit pun..??

bukan senang untuk berbicara tentang masa depan yang masih lagi belum pasti..
adakah teragak-agak dengan keputusan yang aku jalani sekarang nie..??
mungkin..

arghhh perkara ini betul-betul mencabar mindaku..
tiada sebarang petanda untuk ku huraikan satu persatu..
semuanya berkumpul di hatiku..
hanya menunggu saat untuk dilepaskan agar semua tahu..

Tuesday, November 16, 2010

..suratan @ kebetulan..

Views
perkenalan yg tidak disgka..
dari ikatan persahabatan..
membuahkan bibit-bibit cinta..
adakah ini suratan atau kebetulan..??

ya,dia sudah berpunya..
tapi kenapa aku masih lagi bertahan..
mengharapkan cinta drpd dia..??
argghhh sakit yg tak dapat di tahan..

sentiasa diberi harapan..tapi..

adakah dia tahu..aku mendambakannya..
adakah dia tahu..aku benar-benar ikhlas..
adakah dia tahu..aku sentiasa memikirkannya..
adakah dia tahu........

bilakah perkara ini akan berakhir..
kerna aku masih mencari dimana noktahnya..
kecewa..kecewa..kecewa..
itu sahaja balasan yang akan aku trima..

suratan atau kebetulan..??
dengarkanlah lagu tue..
jika benar ianya suratan..
pastinya dia akan menjadi milik ku..
tapi jika hnya kebetulan..
mgkn tuhan ingin menguji ku..


                            

             ..cOrEtaN bUaT sAhAbAt Ku..
          p/s : sbnrnya aku dh xsuka dgr lagu suratan atau kebetulan tue..
               memori pahit yang akan aku lupa buat selama-lamanya..

Tuesday, November 9, 2010

..WaN!ta..

Views
tanpa dipinta engkau tiba..
membuatkn hati serba tak kena..
pelbagai andaian muncul diminda..
adakah ini dinamakan cinta..??

bagaikn pungguk rindukan bulan..
itulah perumpamaan yg sntiasa dikaitkn..
adakah benar apa yg di sgka kn..
mengharap cinta yg tidak kesampaian..

bkn ingin salahkn dia..
tetapi sudah di tetapkn aku bkn miliknya.. 
aku trima dgn seadanya..
mgharapkn dia sntiasa bhgia..


Wednesday, November 3, 2010

..Lu P!k!r La SnDr!..

Views
cinta dtg & pergi..
perginya membawa cinta yg hakiki..
hadirnya hanyalah sekali..
tp ketika itulah hati dilukai..
lalu pergi membawa diri..
jauh sekali..
hrp lupakn apa yg t'jadi..
tp adkh luka akn sembuh sndri..??

pEaCe..!!!